Frequently asked questions
Dit hangt af van artikel tot artikel. Als alle goederen in uw bestelling bij ons op stock zijn, laten we u dit weten bij de orderbevestiging en proberen we alles diezelfde dag of de voormiddag erna nog te verzenden. Wanneer u een factuur aankrijgt, betekent dit dat de artikelen zijn vertrokken.
We zijn geen winkel, maar in sommige gevallen kan je bij het magazijn langskomen voor een pick-up. Stuur ons zeker eerst een mailtje om na te kijken of dit mogelijk is. Denk er ook aan om cash geld mee te nemen, aangezien er geen bancontact aanwezig is.
In geval van een fout in de levering kan u contact opnemen met greg@leermiddelen.be. We proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.
When your order leaves our warehouse, we will send you its invoice, even if it has already been prepaid. In that case, of course, you do not have to pay the invoice and it rather serves as an indication that we have sent your package.
If you have not yet received this e-mail, your order is still being processed. Also be sure to check your spam folder!
We can also deliver abroad. In the shopping cart you will see an estimate of the delivery cost.
- Netherlands, Luxemburg: always € 17 excl. VAT
- Within EU: estimated € 28 excl. VAT, can vary according to weight and/or length
- Outside EU: we will confirm the transport cost on request. Please note that all customs and clearance costs are to be paid by the customer.