Frequently asked questions

Dit hangt af van artikel tot artikel. Als alle goederen in uw bestelling bij ons op stock zijn, laten we u dit weten bij de orderbevestiging en proberen we alles diezelfde dag of de voormiddag erna nog te verzenden. Wanneer u een factuur aankrijgt, betekent dit dat de artikelen zijn vertrokken.

We zijn geen winkel, maar in sommige gevallen kan je bij het magazijn langskomen voor een pick-up. Stuur ons zeker eerst een mailtje om na te kijken of dit mogelijk is. Denk er ook aan om cash geld mee te nemen, aangezien er geen bancontact aanwezig is.

In geval van een fout in de levering kan u contact opnemen met greg@leermiddelen.be. We proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Wanneer uw bestelling bij ons in het magazijn vertrekt, sturen we u de factuur ervan toe, ook als deze al vooruitbetaald is. In dat geval hoeft u de factuur natuurlijk niet te betalen en dient die eerder als indicatie dat we uw pakket verstuurd hebben.

Als u die mail nog niet ontvangen heeft, is uw bestelling nog in verwerking. Kijk ook zeker uw spamfolder na!

We can also deliver abroad. In the shopping cart you will see an estimate of the delivery cost.

  • Netherlands, Luxemburg: always € 17 excl. VAT
  • Within EU: estimated € 28 excl. VAT, can vary according to weight and/or length
  • Outside EU: we will confirm the transport cost on request. Please note that all customs and clearance costs are to be paid by the customer.

Webshop powered by Marcando