Veelgestelde vragen

Dit hangt af van artikel tot artikel. Als alle goederen in uw bestelling bij ons op stock zijn, laten we u dit weten bij de orderbevestiging en proberen we alles diezelfde dag of de voormiddag erna nog te verzenden. Wanneer u een factuur aankrijgt, betekent dit dat de artikelen zijn vertrokken.

We zijn geen winkel, maar in sommige gevallen kan je bij het magazijn langskomen voor een pick-up. Stuur ons zeker eerst een mailtje om na te kijken of dit mogelijk is. Denk er ook aan om cash geld mee te nemen, aangezien er geen bancontact aanwezig is.

In geval van een fout in de levering kan u contact opnemen met greg@leermiddelen.be. We proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Wanneer uw bestelling bij ons in het magazijn vertrekt, sturen we u de factuur ervan toe, ook als deze al vooruitbetaald is. In dat geval hoeft u de factuur natuurlijk niet te betalen en dient die eerder als indicatie dat we uw pakket verstuurd hebben.

Als u die mail nog niet ontvangen heeft, is uw bestelling nog in verwerking. Kijk ook zeker uw spamfolder na!

We kunnen ook leveren naar het buitenland. In de winkelwagen ziet u een schatting van de leveringskost.

  • Nederland, Luxemburg: steeds € 17 excl. btw
  • Binnen EU: geschat op € 28 excl. btw, kan variëren naarmate gewicht en/of lengte
  • Buiten EU: we zullen de transportkost bevestigen op aanvraag. Let op: alle douane- en inklaringskosten zijn door de klant te betalen.

Webshop powered by Marcando