Häufig gestellte Fragen
Dit hangt af van artikel tot artikel. Als alle goederen in uw bestelling bij ons op stock zijn, laten we u dit weten bij de orderbevestiging en proberen we alles diezelfde dag of de voormiddag erna nog te verzenden. Wanneer u een factuur aankrijgt, betekent dit dat de artikelen zijn vertrokken.
We zijn geen winkel, maar in sommige gevallen kan je bij het magazijn langskomen voor een pick-up. Stuur ons zeker eerst een mailtje om na te kijken of dit mogelijk is. Denk er ook aan om cash geld mee te nemen, aangezien er geen bancontact aanwezig is.
In geval van een fout in de levering kan u contact opnemen met greg@leermiddelen.be. We proberen zo snel mogelijk een oplossing te vinden.
Wanneer uw bestelling bij ons in het magazijn vertrekt, sturen we u de factuur ervan toe, ook als deze al vooruitbetaald is. In dat geval hoeft u de factuur natuurlijk niet te betalen en dient die eerder als indicatie dat we uw pakket verstuurd hebben.
Als u die mail nog niet ontvangen heeft, is uw bestelling nog in verwerking. Kijk ook zeker uw spamfolder na!
Wir können auch ins Ausland liefern. Im Warenkorb sehen Sie einen Kostenvoranschlag für die Lieferung.
BeNeLux: immer € 17 exkl. MwSt.
Innerhalb der EU: voraussichtlich 28 € exkl. MwSt., kann je nach Gewicht und/oder Länge variieren
Außerhalb der EU: Die Transportkosten bestätigen wir auf Anfrage. Bitte beachten Sie, dass alle Zoll- und Abfertigungskosten vom Kunden zu tragen sind.